Collateral damage

2008.06.06. 08:40 Kéksakál

Nurgle papa vagyok.
Az a baromállat, aki rendre rákockul bármire, amit nyomkodni meg klikkelni lehet. Mindegy, hogy böngészős mmo-szerűség, mud, mush vagy mmorpg. Dexter Morgan, a jófej sorozatgyilkos is nekiment a papaloának a második szezon balul sikerült firstkilljénél. Ha neki nem voltak aggályai vak kollégája élveboncolását illetőleg (legalábbis eleinte), akkor nekem miért lennének fenntartásaim egy böngészős bizbasszal, nem igaz?

A menetrend többnyire így alakul: megvizsgál, rákockul, fertőz, új áldozatot keres. Kétség sem férhet hozzá, hogy - általában - én vagyok a ragadozó, a játék a préda, a többiek pedig tettestársak és áldozatok egyben. Nem rendes áldozat-áldozatok, csak collateral damage, ha teccikérteni.

Ez persze nem igaz. Frankenstein-Igor-többiek leosztás van. Csak látszólag egyértelmű, ki az alkotó, ki a teremtmény, ki az áldozat, és hogy a történet végén kinek kell beverni a fejét. Frankenstein ugyanannyira áldozat és teremtmény, mint alkotó, satöbbi, de ebbe most nem megyek bele, mert különben soha a büdös életben nem érek a poszt végére, elmarad a savazás, és néma csöndben gyártom tovább a falanxokat, aminek semmi teteje nincs, mert ugathatnékom van. Sakál = "nem macska".

Hogy gondolataim fonalát össze ne szarjam, elárulom, az Ikariam bűnös játék. Bűnös azért, mert nem én fertőztem meg vele másokat, hanem engem fertőzött vissza egy teremtményem. Bűnös azért is, mert olyan, amilyen, de erről később. Előbb a teremtményt vesszük górcső alá: Biry mestert. A cselszövőt, az ármányos manót, ki mérhetetlen gonoszsága által vezérelve föllázadt alkotója ellen.

Tudtam én már az elején, hogy ennek rossz vége lesz. Épp békésre ittasodva dülöngéltem egy zugkocsmában, mikor közölte velem, kolonizált egyet az Ikarian nevű játékban, és hogy feltétlenül jegyezzem meg a címét. Pont hu meg minden. Mondtam neki, Péter bazdmeg, szerinted öt perc múlva eszembe fog ez nekem jutni? Erre jött a battlekinghttal, mármint hogy arra biztos emlékezni fogok. Hát persze, hogyne.

Az elmém már akkor, ott fölmérte, hogy óvakodnom kéne attól a cucctól, amiben kolonizálni lehet. Addig kellett hallgatnom, hogy így a márvány, meg úgy a salétrom, míg Ikarian be nem rágta magát a hüllőagyamig. Másnap megtámadtam egy böngészőmet a sok közül (a legszarabbikat, na vajon melyik lehetett az?), mire közölte velem az Internet Explorer, olyan nincs, hogy Ikarian. Illetve van olyan pont huval, de az valami elütésre specializált gányadék, amiben nem lehet kolonizálni. Örültem, mint a kutya.

Békés, nyugodt napok jöttek. "Az ősz télbe fordult... a tél tavaszba... a tavasz vissza őszbe... az ősz elfelejtett télbe és tavaszba fordulni, és egyből nyár lett. Egyszer csak..." A fent nevezett nem bírt nyugton maradni, és offtopik módon belinkelte a pontos címet. Ez volt a vég kezdete. Skulo úr már megírta a maga sirámát, én pedig a folytatásban rántom le a leplet erről a szentségtelen játékról.

 

Címkék: gaming toxikus bosszú rovarkánaán ikariam köz/élet

A bejegyzés trackback címe:

https://keksakal.blog.hu/api/trackback/id/tr52506284

Biry79 2008.06.06. 09:23:01

:o)

egy teremtményed fertőzött vissza??? Nohát, végre kiderült az igazság... Szia Apu! :o)))))))

Egyébként meg: mindenki vessen magára, aki rákkatant az Ikariamra! - Én is vethetek most magamra. Legfeljebb takarót fogok... No meg este néhány kocka sört vetek magamba!

Nagy-nagy kíváncsisággal várom az Ikariam kritikádat!
Azt azért hozzátenném: nem feltétlenül kellene NYÓC karakterrel játszani, és akkor talán nem tűnne rémálomnak a lakosaid hangos segélykiáltása, hogy bort ide, márványt ide Te szép barna Sakál...

Sonic SaintHog (törölt) · http://neuronbomba.blog.hu 2008.06.16. 18:09:10

Alkossatok, Testvéreim, Alkossatok Anoním Ikariam-függők Csoportját! ÷] (még a rövidítése is csodálatosan hangzik, teszemazt AIFC.) Én, mint már hónapok óta tiszta, és visszaszokásnak jelét sem mutató Igaz Barát, csakis óvva tudlak inteni Titeket a szörnyű kórként terjedő mentális fertőtől, a "több usernévvel játszás, és magammal kereskedés csít bűnébe estem"-től. ÷]

Külön offtopic érdekesség, nem is tudtam, hogy Te ez a Sakálfajzat vagyol vala, nemrég találtam a blogodat, amikor a Láthatatlan Rózsaszín Egyszarvú vallásra tértem át, nem is gondoltam volna, hogy bármi közünk lehet egymáshoz, pl. a Skulo. ÷]

Skulo · http://politoxi.blog.hu/ 2008.06.16. 21:24:05

Akkor bemutatlak benneteket egymásnak. :)

Sakál úr - SaintHog öcsém
Sainthog öcsém - Sakál úr

Geek-ek egymás közt. :)

Gondolkodtam egy rövid leíráson, de majd inkább élőben, hiszen ez Sakál úr blogja, csak nem dícsérem már szembe, a végén még elbízná magát. :) Egyébként is izomból offtopic vagyok. :)

Hami, te meg inkább indíccs egy júzert Ikarimba, most már lenne társaságod, szövetséged és nem kéne már saját magaddal kereskedned. :) Gyere azt feltörünk, mint a talajvíz! :)

Sonic SaintHog (törölt) · http://neuronbomba.blog.hu 2008.06.17. 13:37:01

Úgyse szokok vissza bebebeee! ÷]pbpb Inkább THUG2-zök, az szórakoztatóbb. ÷] Esetenként a jól bevált SW4T.

Kéksakál · http://keksakal.blog.hu/ 2008.06.17. 20:37:06

Üdvözletem az uraknak!

Amint kijózanodtam, reagálok.

Maradok tisztelettel, keltmintfent.

Copyright © 2008 ::: Theme by mg12. Valid XHTML 1.1 and CSS 3. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben.
süti beállítások módosítása