In the Name of the Emperor

Menten megszaggatom ruháimat és hamut szórok a fejemre. Én igen nagy vétkem, satöbbi. E-mailben jött az ukáz: a Space Marine videót is ki kell tenni, de hadd idézzem szó szerint Juszuf Eminenciás és Főtisztelendő Kardinális úr ajánlását: "A közzététel alatt a honlapodról közvetlenül megnézhető formátúmú közzétételt értek, és nem csak egyszerű linkelhelyezést.." Még keresgélem az arcomat, szóval nem maradt más hátra, mint linkelni egyet.


Így rendben vagyunk, Fényestekintetű Emír?

 

Címkék: videó warhammer 40k

A bejegyzés trackback címe:

https://keksakal.blog.hu/api/trackback/id/tr13324292

Juszuf 2008.02.04. 11:41:40

Hát nem egészen ezt javasoltam, de végülis a te blogod..
Ha pedig nem találnád az arcod, csak szólj nyugodtan. Tudok kölcsönadni. :o)

Kéksakál · http://keksakal.blog.hu/ 2008.02.04. 11:45:33

Nem akarok minden egyes videót beágyazni, még akkor sem, ha ez kegyelmed rosszallását vonja maga után. Az élet kegyetlen. :)

Juszuf 2008.02.04. 11:49:21

Én nem rosszallok semmit Sakál úr, csak így kényelmetlenséget fogsz okozni a "stupid user"-nek. Bár tudom, hogy nálad ez nem szempont..

Kéksakál · http://keksakal.blog.hu/ 2008.02.04. 12:14:28

Szerintem épp azzal okoznék kellemetlenséget, ha minden videót beágyaznék. Majd igyekszem megtalálni az arany középutat. Hogy mennyire szempont a szegény júzerek kényelme azt mi sem bizonyítja ékesebben, mint a legutóbbi bugreportod villámgyors javítása. Van még toldozgatni való bőven...

Juszuf 2008.02.04. 12:33:52

Örülök a villámgyors reakciónak. De mivel belerúgos kritikát kértél, nem fognám magam vissza:
A baloldali oszlopban lévő főlap link-en lévő felirat minden allapon más, és más úgy sejtem. A logo alatt továbbra sincs link a főlapra. De ezek tényleg hangyányi szempontok. Ez a blog az messze jobb mint az enyém..

Kéksakál · http://keksakal.blog.hu/ 2008.02.04. 13:22:49

Lehet, hogy a böngésződ gyorsítótára űz gonosz tréfát veled, nálam minden allapon egyforma. A logóról vagy alóla valóban nincs link a főoldalra. A cimkefelhő is bugos még, mert a színeket csöppet elkevertem. A retardált monitoromon ráadásul teljesen másképp néz ki az egész, mint egy helyes színkezelésűn. Így megy ez. :\

Juszuf 2008.02.04. 15:08:36

Hát ja, így bizony..

Megnéztem az allapokat, valóban mindenütt jó a linkfelirat. Magam sem értem mi történhetett velem, vagy a gyorsítótárammal.

Úgyhogy a nagy klasszikus szavaival élve "minden nagyon jó, minden nagyon szép, mindennel nagyon meg vagyok elégedve". Hm. Illetve márcsak eggyetlenegy további apróság (átkozott apróságok, mindig van belőlük eggyel több nem?). Ezek a gúnyosnak ható állandó jelzők a nevemmel kapcsolatban (fényes tekintetű emír, főkardinális, stb..). Illetve pedig a bármiféle kényszerítő hatásra ("e-mailben jött az ukáz..") utaló megfogalmazás. Hm. Nem is emlékszem, hogy én bármilyen állandó jelzővel illettem volna valaha is a te neved a múltban, illetve arra sem, hogy az én véleményem kötelező érvényűnek próbáltam volna feltüntetni bármelyik e-mailemben is.. De hát úgy kell nekem, nem? Minek szólt hozzá, a hülyegyerek..

Szóval igen. Úgy látszik valóban így megy ez.. :\
(írom ezt mindenfajta sértődés nélkül persze :o) )

Kéksakál · http://keksakal.blog.hu/ 2008.02.04. 15:35:05

Ne légy már emo. :D Csak és kizárólag ebben a posztban ragasztottam rád dicsőítő jelzőket, és itt is csak azért, mert kicsit több propagandafilmet néztem a kelleténél. Na vajon ki küldte őket? :)

Juszuf 2008.02.04. 16:29:19

:) Hihetetlen ez a belső kényszer a negatív jelzők iránt ('emo').

Nem is nagyon értem.

Illetve: hogy függnek össze a negatív jelzők (hiszen tudjuk, ironizálsz ezekkel a jelzőkkel kapcsolatban) a küldött videókkal? Nem látom az összefüggést. Vagy aki youtube linket küld neked, az már kiérdemli az összes a világon fellelhető negatív jelzőt? Vagy az volt az alapvetően hibás, és eretnek gondolat, hogy Impérium témában küldtem a videókat? És ha igen, mire emlékeztet ez téged? Mert én ebben az Impérium szellemiségét látom viszont. Márpedig ha ez így van, nem értem miért hibás lépés részemről, hogy Impériumról küldtem neked videókat. Vagy csak én nem küldhetek ilyen szösszeményeket? Ez csak a te előjogod ezekszerint? Hm. Érdekes..

Ahogy az is érdekes, hogy milyen jól el tudunk vitázgatni a semmiről, nem? :)

Kéksakál · http://keksakal.blog.hu/ 2008.02.04. 19:18:14

Említetted az Impérium szellemiségét, és nagyon jól tetted, mert példálódzni fogok vele. Egyrészt ontopik, másrészt pedig a Warhammer 40K világa elég távol áll a konszenzusvalóságtól ahhoz, hogy bűntetlenül szemléltethessük rajta annak fonákságait, ugyanakkor elég közel ahhoz, hogy a példák ne dőljenek be az első kanyarban. No, igyekszem rövidre fogni.

Először is be kell valljam, van valami megkapó az Impériumban, még egy magamfajta káoszfertőzött állatka számára is. Annyira emberi, hogy törvényszerűen taszít és vonz egyszerre. Ugyanannyira esendő és gyámoltalan, mint amennyire szilárdnak és tettrekésznek hiszi magát. Az összeomlás szélén áll, mégis áhítattal csüng a saját hülyeségén, és kapaszkodik az elcseszett vakhitébe meg fanatizmusába. Nem létező abszolútumokban hisz, a magasztos eszméi üres közhelyekké silányultak. Megújulásra, fejlődésre képtelen. Zárvány. Zsákutca. Estébé.

Az Impérium olyan, mint Májkül Dzsekszon: csak a púder tartja egyben. Nem az érdekli őket, kik ők, mik ők, hogy hol a helyük a világban, hanem az, hogy annak látszanak, amit menőnek hittek valamikor. A hitük megkopott, a púder vastagodott, lassan már az is kérdéses, van-e még valami a héj alatt úgy egyáltalán.

Gyakran van olyan érzésem, hogy a mi baszottul fejlett kultúránkból lazán születhet egy Impérium. Vagy több. Kezüket csókolom, mocsárra tetszettek várat építeni... Nem negatívkodni szeretnék, csak néha meg kívánom jegyezni, hogy zavart érzek az Erőben. Olybá tűnik, azért tetszünk elsüllyedni, mert mindenki kórusban óbégatja a maga igazát, ami tök véletlenül pont olyan, mint mindenki más igaza, csak a szerepeket osztották másként. Ennek vagy bolytudat lesz a vége, vagy újabb "nagy verekedések", nekem meg egyik forgatókönyv se tetszik.

Na, az efféle gondolatmenetek miatt sokallok be azoktól a propagandafilmektől. :) Különben meg nyugodtan küldj cuccokat, akár a posztok alá is, mert pont az ilyen viták miatt éri meg blogolni, még akkor is, ha kissé öncélúnak tűnhet a dolog.

Juszuf 2008.02.04. 20:09:21

Nem tudom jelentősen cáfolni az általad leírtakat általában sem, illetve az Impérium vonatkozásában sem. De talán már erre utaltam korábban az egyik dohányfüstös péntekesténk egyikén. Így tehát elfogadom a véleményed. De ezt is gondolom tapasztalni szoktad.

Egyet nem értek csupán. Miért gondolod, hogy jobb káoszfertőzöttnek lenni, mint túlpúderezettnek? Pusztán azért mert őszintébbnek hat? Mert ha igen, nekem ez az érv még kevés ahhoz, hogy alaktalan kreatúrává válás legyen a célom.

Egyébként úgy általában helyesnek szoktam gondolni, ha valaki jelzi, zavart érez az erőben. Azt szoktam helytelennek gondolni, ha valaki csak a zavart jelzi, és nem a megoldást..

Kéksakál · http://keksakal.blog.hu/ 2008.02.04. 20:21:14

Ki a tisztességesebb: a káoszfertőzött, aki látja a rendben a szépet meg a jót és nem vet el mindent kapásból, vagy a rendpárti, aki mereven elzárkózik a káosz minden formájától? Csak általánosságban kérdeztem, nehogy magadra vedd.

Vannak megoldási javaslataim, többek között ezért kezdtem el bloggerkedni. Az más kérdés, mikor írok erről, mikor kérdezek, mikor hallgatok.

Juszuf 2008.02.04. 20:43:16

Szerintem fogalmi zavarban leledzünk. A káoszfertőzött számomra az, aki NEM látja a rendben a szépet és a jót, és kapásból mindent elvet. A rendpárti meg az, aki CSAK a rendben látja a szépet és a jót és minden mást elvet. Az impérium és a káosz számomra két szélsőséget képvisel. Így aztán egyikre sem tekintek jó választásként, vagy akár tisztességesként.

Pont ez a valóság és a WH40K közti alapvető különbség. Hogy szerencsére nem kell végérvényesen választanunk a kettő szélsőség közül. Csak néha, hosszabb-rövidebb időre esetleg. Bár többnyire talan valami közeputas megoldás éppen megfelelő. :)

Kéksakál · http://keksakal.blog.hu/ 2008.02.04. 20:52:46

A fogalmi zavarról annyit, hogy itt már szét kéne választani, 40K-ról beszélünk vagy másról. Ha másról, akkor van egy témába vágó, hangulatos thelemita videóm. Majd megkeresem.

Skulo · http://politoxi.blog.hu/ 2008.02.05. 00:07:05

Van a szélsőségeknek egy olyan kellemes tulajdonsága, hogy könnyen, kényelmesen befogadhatóak. Sokkal egyszerűnn teljes erőből egy szélsőség felé vágtatni, elvetve minden mást ami az utunkba kerül, mint gondolkodni, mérlegelni, megismerni a lehetőségeket, felmérni a történelmi hátteret, a jövőt latolgatni és látni a szélsőségek hibáit.

Szélsőségesnek lenni baromi kényelmes, ezért szeretem néha.

Long live the Emperor!

Juszuf 2008.02.05. 09:35:30

Látja Sakál úr, az Impérium gondolata mások számára sem teljesen idegen ezekszerint. Ajánlom figyelmébe Mr. Skulo előbbi hozzászólását, aki tisztes polgárhoz méltón nem tagadta meg Őcsászári fennségét, és az ő küldetését. Bizonyára harcolni, sőt meghalni is hajlandó volna érte, ha úgy hozná a sors.

Egyébként látom hogy van új youtube link. Nem reagálnék még rá. Nem azért mert olyan elementális erővel hatott rám, hogy keresgélnem kellene az arcom, egyszerűen azért, mert tegnap este 11 kor félig csukott szemmel követtem az eseményeket a monitoron. Az az érzésem néhány dologról lemaradhattam. Itt a munkahelyemen pedig nyilván nem kellene videók nézésével elütni az időt. Szóval bizonyára érkezni fog reakció, márcsak idő kérdése.

Kéksakál · http://keksakal.blog.hu/ 2008.02.05. 12:05:05

Mocskos Imperialisták! :o)

Juszuf:
Nem szükséges, hogy a legutóbb linkelt videó a reveláció erejével hasson rád. Kis színes szagos szösszenet, amiben akad néhány olyan gondolat, ami történetesen kedves a szememnek meg az agyamnak. A saját, külön bejáratú világképem látom visszatükröződni benne, de ez még nem jelenti azt, hogy szükségem lenne ilyen vagy olyan vagy amolyan cimkére. Igaz, azt se, hogy betegesen írtózzak a cimkéktől. Azért linkeltem, mert nekem bejövős, ha másnak nem az, a Napfaló Kockás Krokodilra mondom, nem zavar. :)

Juszuf 2008.02.05. 12:50:46

Baszmeg! Én nem azt mondtam, hogy nem tetszik, hanem azt, hogy bár néztem, de nem láttam már igazából. Az angol szöveg értelmezésére főleg nem fordítottam energiát. Láttam benne galaxisokat, meg áttűnő angyal szerű lényeket. Gondoltam jól van akkor. Megyek aludni..

Egyébként meg szerintem éppenhogy az Imperialisták nem mocskosak! Szerintem ők a tiszták. A nem mocskosak, érted? A mocsok a káosz jellemvonása. Sőt, az általad küldött képek alapján, nemcsak hogy mocskosak, de minden bizonnyal köpködők is..

Kéksakál · http://keksakal.blog.hu/ 2008.02.05. 19:12:04

Nem szégyen az, ha neked nem jön be a videó. Nem foglak megvetni érte, példának okáért. Valld be, megnézted, fölbosszantottak a galaxisok, de politikai korrektségből kifolyólag ködösítesz. Nagyon kedves tőled. Igazán. :)

Te komolyan azt hiszed, hogy a Káosz csak ennyit mond?: "És mi van most a Nemzeti Fronttal? Ott ücsörög. Köpködő!"
Azt is mondja: "Boldogok a sajtkészítők."

Juszuf0 2008.02.05. 21:33:25

Nevem változott, mert regisztráltam, és renccer nemhattya, hogy használjam az eredetit.

Megnéztem a videót (majdnem elaludtam ismét).
Összegzés:
Jaja, Equilibrium. Egyenlőség, és egyensúly. Gondolom ezt nem kell magyaráznom miért lehet ez szimpatikus, de hogy őszinte legyek már forgatom a fejemben ezt a fogalmat néhány éve, mint helyest, és követendőt. Egyébként először ezt még főiskolán hallottam, közgazdaságtan előadáson, makrogazdaságtan témakörben (dr. Láhm Szilivia, áldassék a neve, márcsak azért is, mert kiharcolta nálam, hogy kaphassak 4-est közgáz szigorlatra. Mit nem tesz 1 félév írásvetítő hurcolászás nem? :o) ) Makrogazdasi témára is szimpatikus, az equilibrium, és meg sok másra is.

De visszatérva videóra: valóban szar, akárhányszor nézem is meg. Legelőször is nagyon nem értem mi köze a káosznak az equilibriumhoz, de ez a legkevesebb. Mi köze ebben a videóban bárminek is bármihez? Ne haragudj, de alapigazságok közé font gányhalmaz, nagyívű mondatok, szépnek ható képek. Komolyan mondom vártam a végén a feliratot: "vegye meg ugyanezt 2 ÓRÁS DVD-n, és BOLDOG LESZ VÉGRE. MOST csak 20 DOLLÁR E-BAY-EN, házhozszállítás INGYENES. Ne hagyja ki!"

A fenti filmbeli idézetet sem a káosz mondta, hanem a jóisten tudja, hogy hívják azt a színészt, meg azt a történet írót, aki ezeket a mondatokat a szájukba adta.

Hagyd már ezt a káosz baromságot! IMPERIUM OF MANKIND! FOR THE EMPEROR!

Kéksakál · http://keksakal.blog.hu/ 2008.02.05. 21:49:22

"Boldogok a nagyorrúak."

Látom elgurultak a gyógyszereid. :) Voltak olyan karakterek a jelszavadban, amelyekhez például ékezetes billentyűk leütése szükséges? Hogy a vérbe nem tudsz belépni a rendes, imperialista nickeddel?

Juszuf0 2008.02.05. 21:55:19

Hagyjuk ezt a vitát az Impériumról javaslom. Sosem jutunk dűlőre, mert fanatikus vagy és elvakult, az a baj.

És úgy nem tudok belépni, hogy nem volt olyan. Mindig beújjaztam a megfeleló kódot és a nicknevem (mazochista vagyok, vagy csak tudok tízujjasgépelni? kitudja..). Regisztrálni meg nyilván nem engedett Juszufnéven, hiszen ilyen hozzászóló volt már korábban. Azt nem kérdezte sajnos, hogy én voltam-e az..

Kéksakál · http://keksakal.blog.hu/ 2008.02.05. 22:44:29

Rendben, vita lezárva. Köpködő...

Nem az e-mailed kéne megadni a belépéshez?

Juszuf 2008.02.06. 12:28:29

Nem tudom mit értetlenkedsz ezzel is, számomra tök egyértelmű a helyzet. Majd elmagyarázom, vagy inkább majd megmutatom mi történik ilyenkor. Szerintem lépjük túl ezen a témán is, vagy inkább ezen a topikon is, mert úgylátom ebben a topikban nem vagy hajlandó sem megérteni, sem elfogadni semmit.

Gyógyszeres kezelést javaslok.
Esetleg inkvizítort, méginkább talán preatoriánus osztagot. Talán az állapotod még nem annyira túlhaladott, hogy szanálni kellene az egész falut, vagy bolygót..

Kéksakál · http://keksakal.blog.hu/ 2008.02.06. 12:37:07

Csak segíteni szerettem volna, hogy be tudj lépni a rendes nickeddel. Hiba volt. :)

Juszuf 2008.02.06. 13:14:34

Ha valóban segítő szándékú lett volna a hozzászólásod, nem lett volna hiba. De nem az volt Tamás. Szándékosan értetlen voltál. Az volt a hiba..

Juszuf 2008.02.06. 13:15:24

Illetve általában ez nem hiba, ha például humoros. De ez nem humoros szerintem, és ha az is lenne, nem tudnám szerintem annak értelmezni ilyen kiélezett helyzetben..

Kéksakál · http://keksakal.blog.hu/ 2008.02.06. 14:28:36

Kiélezett helyzetben? Ezt nem igazán értem. Mitől kiélezett? Legjobb tudomásom szerint csak a WH40K-t kevertük názáreti Blájennel, meg általánosságban morgolódtunk a világ dolgain. Ja, és próbáltam rájönni, miért nem tudsz belépni. A szándékos értetlenség meg a túlzás pedig nem csak egyedül az én "jellemgyengeségem", ha érted mire gondolok. :) Ne kerítsünk ennek nagyobb feneket a kelleténél, vagyis írd meg, milyen kiélezett helyzet felismerése kerülte el a figyelmemet, aztán zárolom a hozzászólási lehetőséget, hogy "teljes gőzzel" a hittérítős prodzsektre koncentrálhassunk. Úgy döntöttem, belülről fogom bomlasztani a Rendet.

Juszuf 2008.02.06. 14:59:59

A belülről bomlasztást én is alkalmazom lehetőségeim közt. A kiélezett helyzet, meg szakmai jellegű, mint mindig. Nem kell erre figyelmet fordítanod.

Copyright © 2008 ::: Theme by mg12. Valid XHTML 1.1 and CSS 3. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben.
süti beállítások módosítása