Arcturus - Star-Crossed

2008.03.21. 00:00 Kéksakál

Bolytestvérek!

Előrelátó típus vagyok, vagy legalábbis szeretném annak hinni magam. Bármikor a fejünkre szakadhat az ég, és az ember elég törékeny állat ahhoz, hogy akkor is össze bírjon lapulni, mikor nem kéne. Múlt évben írtam végrendeletet, melléklettel, speciális nyilatkozattal, fasztudja mikkel. Oké, tudom, mi áll benne, még szép, de kissé morbid lenne kiposztolni, szóval hadd mondjam gyorsan, mit felejtettem ki, aztán ez is le van tudva. Nem jeleztem, mi legyen a temetési nótám, és ez nem maradhat így. Első közelítésként azt mondom, legyen a Star-Crossed, de kíváncsi vagyok, ti mit ajánlanátok. Vidám muzsikák is jöhetnek. ;)

 

 

Címkék: zene garm hit/vallás arcturus vortex sverd

A bejegyzés trackback címe:

https://keksakal.blog.hu/api/trackback/id/tr23379296

Skulo · http://politoxi.blog.hu/ 2008.03.21. 23:22:39

Még nem hallgattam emg ugyan ezteta művet, de ha te metési nótának akarod magad fölé, akkor félek nem is fogom. :P

Nálam remélem, hogy öcsém Funeral March című szerzeménye fog szólni. Esetleg a Don't be so sad. Most ezt azért volt tök pofátlanság leírnom, mert 1. nem tudom megmutatni őket, mert 2. ha mégis kéritek, hogy mutassam, akkor biztos meg tudnám oldani, viszont így rögtön idetukmáltam az öcsém számait.

Kéksakál · http://keksakal.blog.hu/ 2008.03.22. 06:38:52

Skulo, nyugodtan hallgasd meg az első másfél percet, nem változol tőle vérfarkassá. Az a lényeg, a többi csak fordítás.

Kíváncsi vagyok öcséd szerzeményeire, és nincs abban semmi tukmálás, ha ajánlod vagy belinkeled őket.

Copyright © 2008 ::: Theme by mg12. Valid XHTML 1.1 and CSS 3. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben.
süti beállítások módosítása