Tape Underground - Úgy lépek

 

 

· 2 trackback Címkék: zene videó tape underground

A bejegyzés trackback címe:

https://keksakal.blog.hu/api/trackback/id/tr77333106

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: nagyM - blog 2008.11.17. 16:41:58

"Rockandroll zenekar biztos, hogy nem vagyunk"A Tape Underground nevű csapat decemberben tette ingyenesen letölthetővé első albumát, melynek a címe Alszik, kapcsol. Petrényi Viktorral (ének, dalszövegek) és Ádám Andorral (basszusgitár) beszélgettünk a mié…

Trackback: nagyM - blog 2008.11.15. 12:19:12

Ahogy a nagy könyvben... - Tape UndergroundNem gondoltam, hogy december közepén kerül majd a kezembe (illetve a merevlemezre) az év albumának kikiáltott cucc. Ez pedig nem más, mint a Tape Underground Alszik, kapcsol című anyaga. Triphop, elektronika, dub…

Juszuf0 2008.02.11. 10:09:31

Hát igen. Nem rosszak ezek a klippek sem. (bár meg kell jegyeznem, sosem még sikerült egészében lejátszanom a fenti "Úgy lépek" klippet, nem tudom miért, de kb. a klipp közepénél még sosem jutottam tovább, és hiába imádkoztam a rózsaszín egyszarvúhoz, nem töltötte le tovább a klipet.. :o( )

De hogy a belerúgos kritikáim (amiket te kértél, ugye..) folytassam, kissé mintha leültél volna témaügyileg, nem?

Ennyi volna az összes link, amit fel tudsz mutatni a plebsnek?

:o)

Kéksakál · http://keksakal.blog.hu/ 2008.02.11. 14:48:52

www.youtube.com/watch?v=nzDg-6GDXaE

OFF:

Sose állítottam, hogy nonstop, percenként frissülő információs és pedagógiai központot hozok létre, For the Greater Good. De igazad van, helyzetjelenteni kék.

Először a részletkérdésekről. Az van, hogy a dizájn mocskosul nem végleges. A színek példának okáért egészen másképp néznek ki nálatok, mint nálam. Addig el se akartam kezdeni posztolni, míg bugos a cucc, de ezt már buktam. Sebaj.

A Big Pictureről. Nem látom be miért kéne pörögni. Nem olvasok túl sok blogot, úgyhogy még a látszatát is el akarom kerülni a fene nagy szakértőségnek, de a néhány naponta kiböffentett egy-két szösszenet teljesen átlagosnak tűnik. Mások se posztolnak csak azért, hogy begyűjtsék a napi ennedik klikkjüket. Én se fogom elkezdeni. Az ugyanis egy másik műfaj, amihez másik mádám kell. ;)

Van egy jó nagy rakás linkem mindenféle okosságról, de miért lenne jó, ha szétspammelném velük a blogot? Ugyanez igaz az elmeroggyant teóriáimra is. Az már a legelején világos volt, hogy csak nyugodt tempóban tudok és akarok foglalkozni az oldallal, mert szerintem így érdemes. Rágörcsölés meg vergődés nélkül, tökéletesen szubjektíven, kicsit beleszarósan, kicsit kívülállósan.

A Még Bigebb Pictureről. Jelenleg két-három téma körül mozog az agyam. Azt se tartom kizártnak, hogy "cikket" írok róluk. Gondolatébresztőt, kis színest vagy jóég tudja milyet. Vagy lesz ebből valami, vagy nem. Úgy lépek, mint a fák...

De továbbmegyek. Juszuf, írd meg, te mit szeretnél itt látni és mondom, esélyes-e vagy sem. Ez a hely valamennyire közös, nélkületek nem sok értelme van zakatolni rajta. Megpróbálhatom figyelembe venni az óhajtásokat, de ehhez azoknak illenék elhangzani is, mert néma gyereknek...

Juszuf 2008.02.11. 15:56:09

Nekem mindegy mi a téma, csak izgalmas legyen. :o)

Most előnyös helyzetben vagyok, mert a pályaszéléről ugathatok bűntetlenül. Ha meg valaki azt mondja "írd meg mit szeretnél", elég rögvest feltenni a kezem, és azt mondani "Nem az én blogom.." alias, "nem én vagyok felelős érte.", vagy "nem az én hibám", stb..

Szóval így állunk Sakál úr. Ön az editor. Entertain me, mert fogom a távirányítót, és átkapcsolok!

PS.: Nekem semmi gondom a színekkel egyébként.

Kéksakál · http://keksakal.blog.hu/ 2008.02.11. 16:41:22

Még ilyet! Ez a videó például olyan friss és ropogós, hogy később készült, mint maga a poszt. Az alkotótól kaptam új verziót, meg "lebaszást", hogy ami kint van az már régi, cseréljem le. Szombaton kiharcoltam a YouTubeos verziót. Vasárnap hajnalok hajnalán, testi épségemet sem kímélve küzdöttem azért, hogy lazulósabb legyen a hétvégétek. Látod, a belemet is kidolgozom, és az se elég. Szegény én. Rendben, igyekszem sűríteni a posztolást.

For the Dark Gods!

Juszuf0 2008.02.11. 19:37:09

Áá! Miattam ne sűritsd a postolást, tudod, hogy nekem úgy sem lesz jó.. :o)

Skulo · http://politoxi.blog.hu/ 2008.02.11. 19:48:01

Eddig - már ahhoz képest, hogy tobbzódnak erre az irodalmárok - csak mikroszkóppal kimutatnható nyomokban érintettük csak a témát. Engem és valszleg mást is érdekelhetne több ezzel kapcsolatos post is.

J.P.É. (parasztul). Mit olvastál utoljára és tetszet -e?

De, mint ahogy azt Juszuf sporttárs is említette, te vagy a DJ Jekk, tekerd meg a korongokat! :)

Egyébként nálam spec napi fogyasztású vált/válhat a golog. De legalábbis 2-3 szor idetekingetek per nap. Illetve sűrűbben, ha pörög valami hitvita. :)

ps. odaért az az Email, amit pingnek írtam, azaz jól tudom -e a mélcímedet, avagy eleve bannolva vók a pistafiókodból? :)

Juszuf0 2008.02.11. 20:05:18

Na végre sikerült végignézni a fent nevezett videót. Azt hittem már sosem vadássza le azt a kurv@ szarvast. Nem csoda, hogy ezek az afrikaiak hajlamosak éhezni..

Kéksakál · http://keksakal.blog.hu/ 2008.02.11. 20:52:17

Ámbérék! Béláim!

Mi ez a palotaforradalom itten? Sietünk valahová? Na ugye! Szükségtelen kapkodni, keseregni, petíciót írogatni és pultnál óbégatni, hogy Dzsásztin Tít akar a nép, mer annak naon jó nótái vannak ám. Tessenek zenét hallgatni, relaxálni és úgy általában rendesen viselkedni. Tesztüzem van, lötyög az idő, a vonat nem vár. Apropó vonat. Gaskó megszopta, ezzel helyreállt a világ egyensúlya. Sztrájkcunami FTL.

Az irodalmárok tobzódását magam sem érzékelem, valószínűleg azért, mert nem tudom, merre szóródtak szét. Heh, ha találnék egy Tóth Pétert biztos dalra fakadnék. Könyvkritikákat a Könyvtáros Testvér blogján keressetek, wargaming cuccokat Geistwaldnál. Bal oldalra is linkeltem néhány finomságot.

A következő poszt vélhetőleg filmkritika lesz. Félig inkompetens, viszont teljesen fölzaklatott kritikus vagyok, és hónapok óta gyűlik bennem az epe egy bizonyos film miatt. Szinte már viszket a tenyerem... Inkább alszom rá egyet (vagy kettőt), mert nem akarok sugárban okádni egy szottyadék fikció miatt. Hogy az Isten Sakala tenné bele a %#%&@...!

Legyetek jók, ha tudtok.

Kéksakál · http://keksakal.blog.hu/ 2008.02.11. 22:00:39

Juteszembe: Ide írom, mert itt merült fel először, hogy mi a csecs van a "szerkesztőségi" postaládával. Nem olvasom, az van vele. De nyugodtan lehet írni, legalább jól meg fogok lepődni a következő negyedévben, mikor rátévedek. Hogyaszongya: keksakal kukac gmail pont com. Ha van valami akut vérhányás amiről feltétlenül magánkodni kell, akkor egy hozzászólásban tessék mondani, hogy ballagjak el a levelesládáig. Skulo kollégának már válaszoltam. Nem túl gyorsan, mert lyukas kicsit az agyam és azok a fránya malmaim is lassan őrölnek. Jobbulást.

Juszuf0 2008.02.11. 22:19:09

Nem értem mit értesz Gaskó úr szopásán. Én nem tudok semmit, csak azt hogy hétvégéig felfüggesztett. Szinte biztos vagyok abban, hogy izmozni fog megint hétvégétől. Világosíts fel kérlek, vagy küldj egy linket.

Kéksakál · http://keksakal.blog.hu/ 2008.02.11. 22:41:53

index.hu/gazdasag/magyar/mavsztr08021

Kapott egy tockost őkelme, ennyi történt. Nagy "rajongója" vagyok különben. Szinte szívet melengető érzés, mikor zökken egyet a Gaskó úr fémjelezte gerinctelenség szekere, mégis javaslom, addig hanyagoljuk az úriembert és az ő nemes küldetését, mielőtt át nem vérzik a szemem, és menthetetlenül rá nem sodródunk a politikai ösvényekre...

GO OBAMA! YES WE CAN!

Na tessék, én szóltam előre.

Juszuf0 2008.02.11. 22:46:08

Hm. Számomra a cikk nem mondott túl sok újat (a tockoson kívül). Biztos vagyok, hogy izmozni fog megint hétvégétől.. :(

Viszont küldhetnél postot USA választási témában. Clintont klánról már van halvány képem (CNN-t néztem vasárnap), de az Obama vonalról nem tudok semmit. A repubikánusokról sem, de ha jól hallom ők nem is érdekesek..

Kéksakál · http://keksakal.blog.hu/ 2008.02.12. 00:44:45

Jól eloffolgatunk itt. :) Na mindegy, én kezdtem.

Optimista személyiség lehetek, ha egy olyan undorító témáról, mint a politika egy olyan pozitív ember jut eszembe, mint Barack Obama. Milyen kár, hogy a saját hazámban nem találok ilyen politikust... :/

Linkelgessünk akkor:
www.youtube.com/user/BarackObamadotcom
Barack Hussein Obama, Jr. - en.wikipedia.org/wiki/Barack_Obama

Update:
Virginia Jefferson-Jackson Dinner - Barack Obama Speaks - www.youtube.com/watch?v=7hUngQ8-wLU

Itt van például a legutóbbi beszéde. Érdemes végignézni. Szerintem az oktatási támogatással kapcsolatos ötlete olyan ütős, hogy itthon is be kéne vezetni valami hasonlót. Tudom, monnyak le.

Juszuf0 2008.02.12. 20:08:56

Off témák folytatása:
Ma úgy tűnik igazam van, izmozik tovább Gaskó úr péntektől.

Off2:
Miért szűnt meg a Rádió Cafén az szélsőközép című műsor? De úgy, mintha ott sem lett volna. Vagy csak ideiglenesen kaptak műsoridőt? Érdekes. (a megszűnés tényéről én is a szelsokozep.hu/archives/2008/02/09/A_Szelsokozep_mennybemenetele/ -ról értesültem csak a minap.

Obama linkeket meg majd tanulmányozom..

Skulo · http://politoxi.blog.hu/ 2008.02.12. 22:56:20

Hmm, esküszöm a múlt héten még hallgattam a Szélsőközépet.

Mikor szűnt meg?

Kéksakál · http://keksakal.blog.hu/ 2008.02.12. 23:15:27

Én is a Szélsőközépen értesültem a rádióműsor megszűnéséről. Ez egy nagyon érdekes ország, valóban.

Gaskó az új gazdikájának akar kedveskedni ezzel a hisztivel. Kíváncsian várom, mikor kezd sztrájkolni a kétforintos kenyérért és a teljes foglalkoztatottságért.

Apropó Gaskó. Csúszik a Spore című véglényszimulátor. Március eleje helyett szeptember 7-re. Hivatalosan egy árva kukkot nem bírtak mondani a dologról, mintha a március szóba se került volna korábban.

Juszuf 2008.02.13. 09:44:15

Na tessék. Most meg nem tudok belépni a Juszuf0-val, mert elfelejtettem a jelszavam. Ezt a szart. Egyre inkább kezd meggyőződésemmé válni, hogy az informatikai ipar nem több mint nagyüzemi veszélyes hulladékgyártás. (Nem mond Sakál, hogy dehát jelszóemlékeztető, meg satöbbi, nem fogok baszogni idebent ilyesmivel..)

Egyébként engem is hirtelen ért a szélsőközép megszűnése. Én múlt hét szerdán hallgattam utoljára, és még csak véletlenül sem utaltak arra, hogy meg fog szűnni. Ezen a héten meg már semmi.. És ha felmész a www.radiocafe.hu -ra még csak utalás sincs a szélsőközépre, mintha soha nem is létezett volna. Eléggé Kádári módon tűnt el tehát a műsor. Hm. Lehet, hogy nem véletlenül, de a nem véletlen lehet a szerkesztők akarata is, vagy esetleg külső nyomás.. Hm..

Copyright © 2008 ::: Theme by mg12. Valid XHTML 1.1 and CSS 3. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben.
süti beállítások módosítása