Der echte Gangster

2008.02.22. 07:03 Kéksakál

 

Az Encyclopedia Dramatica szerint (kiemelés tőlem):

The boy in the Video is called "Slikk" or "Der echte Gangster" (eng = the real gangster). He is an amateur cabaret artist that makes home made videos about major political and social topics in Germany that concern especially the German youth. (...) Slikk wanted to parody this stupid situation by acting exacly like the politicans see the average viedo gamer. He thought that nobody really would think that this acting could be real after watching it. But the german people already got that much manipulated by the media that only a small group really understood the parody. Non German people somehow misinterpret this video, too. Maybe because they got wrong information from German people that did not get the idea behind this video.

 

 

 

Címkék: videó gaming toxikus bosszú angry german kid douche girl

A bejegyzés trackback címe:

https://keksakal.blog.hu/api/trackback/id/tr47349376

picidzé · http://librarian.blog.hu/ 2008.02.22. 08:19:55

Nem találtam a linken ezt a szöveget. De nem is lehet szerintem igaz, ahhoz túl fiatal.

Kéksakál · http://keksakal.blog.hu/ 2008.02.22. 08:52:24

Ez egy újrahasznosított poszt, a megszűnt klánoldalunkról mentettem ide. A bejegyzés eredeti időpontja 2007.03.27. Akkor még ez a szöveg állt a linkelt oldalon, sőt több. Véletlenül akadtam a videóra és kíváncsi voltam, vajon tényleg ennyire defektes ez a gyerek vagy csak szórakozik. Ha nem szerepet játszik, akkor ki vette föl és tette ki a YouTubera? A szülei csak nem... Ráadásul ennyi idő alatt már vagy hatszor letiltathatták volna a gyerek személyiségi jogaira hivatkozva. Szerintem tényleg parodizál.

Skulo · http://politoxi.blog.hu/ 2008.02.22. 11:43:50

Egy pár adalék. (Mi a fasz ? Fehér alapon szürke betűk? Sakál úr maga megveszett?)

Szóval öcsém általános. isk. beli osztálytársa, aki kb ezen a szinten volt képes játszani. Egye setben Mortal combatoztak öcsémmel, - aki egyébként kb az aknakeresőn kívül mindenben megver - a sokadik vesztés után az arc felkapott az asztal mellöl egy egykezes súlyzót és igényesen elhelyezte a monitor tetejében, így némi maradandó alakváltozást okozva a készülékben. Majd megkérdezte, hogy vajon visszaviheti e garanciában.

Jómagam is végeztem már életem során úgy kb 4-5 klaviatúrával, minden brutális módokon: térdemre húztam, péppé vertem a numerikus keypadot ököllel, a zsinórjánál fogva vertem szét a fölödn, stb.

Még egy érdekes eset amikor egy hosszas Quake játszma vége felé, amikor kb a feléledek-meghalok volt az osztályrészem már órák óta, felkaptam az egeret az asztalról és ugyanazzal a mozdulattal egy ollóval átvágtam a kábelét. :)

Szóval nem kell németnek lenni ahhoz, hogy valaki idegbeteg játékos legyen kéremszépen.

u.i.: amiatt a fehér alapon vajszínű fasztudja, nem látok semmit abból ami írtam, szóval az elütésekért nem vállalok semmilyen felelősséget, minden Sakál úr miatt van!

Biry 2008.02.22. 17:22:13

grrrrrrrrr
ebből tényleg semmit nem látni.... (írás közben!)

Lehet, hogy Sakál úr megunta a sok kommentet, és így próbálja meg visszatartani a lelkes hozzászólókat!?
Ezt már csakazértis 'láthatatlanban mode'-ban írom... level 2 :)

Megnyugvással vettem tudomásul az előző posztot. Bár én még nem szedtem darabokra a billentyűzetem, de gombok néha röpködnek a levegőben... :D
Már sokat agyaltam a 'számítógép mellé felszerelt boxzsák' nevű USB csatis termék piacra dobásán. Ha esetleg egy amolyan 'kocsmás boxgépet' - biztos láttátok már/jellemzően kocsmákban/ - árukapcsolással értékesítesz tuti nyerő biznisz. Arról nem is beszélve, hogy további kombókkal bővíthető: úgymint: ha pl. 500-at ütsz (merthogy ugye azt méri) akkor kapsz 50% életerőt... :D

PÉNTEK! Jó hétvégét emberek! - nomeg rovarok... :)
:D

Kéksakál · http://keksakal.blog.hu/ 2008.02.22. 20:31:25

Sakál dandártábornok úr - súlyos betegsége ellenére - hibajavítással egybekötött arculatfrissítésen munkálkodott. Éjt nappallá téve. Konokul nekifeszülve a tomboló elemek dühének. Gondterhes helyzete dacára eltökélten, állhatatosan. Erre ti olyan apróságokon problémáztok, mint a fehér alapon vajszínű betűk ügye. Biztos ellenetek szövögetett ravasz terveket, de jól lebuktattátok és most magába száll...

Na mindegy, javítottam. Szokásomhoz híven frissítettem a posztot is. A pirítósos verzión zokogva röhögtem, nézzétek meg, mert büntet.

A géprombolásról. Csendben tűrő, sebeket gyűjtögető típus vagyok. Nem célszerű a közelemben lenni, mikor úgy igazán elgurulnak a piruláim, bár az extrém ritka esemény. A billentyűzeteim általában fulladásos halált halnak, mivel rendszeresen kiöntöm a gép körül található italokat. Pepsi inside és társai. Az ebben a kiöntősdiben a fokozottan borzalmas, hogy még az olyan italokat is ki tudom önteni, amiket nem szeretek és ezért nem lenne joguk a billentyűzet közelében lenniük. A pepsi kóla is ilyen. Hogy jutott hozzám? Onnantól kezdve nyert ügye van, ugye, mert törvényszerűen borul minden. De hogy a csöcsbe jutott be a műveleti területre?

A mocsadék nátha meg monnyon le, különben patakvér...

Skulo · http://politoxi.blog.hu/ 2008.02.23. 00:37:30

Nátha ellen javaslom a jól bevált sok pálinka és cévitamin kombót. Tudom olyan nagypapásan hangzik, de tény, hogy a nátha és egyéb lájtos vírusok ellen a C vitamin az egyik legerősebb cucc. Olyan 1000-es löketeket javaslok. Ja a pálinka meg jó és segít izzadni is, csak legyen azért mellette sok (napi 1,5-2 liter) rendes folyadék is praktikus módon tea. Gyorsan meg lehet így úszni a náthát.

Én a magam részéről messzeföldön (még az üveghegyen is túl - télleg, az üveghegy betétes egyébként? mekkora lóvé lehet benne!?-) híres hipohonder vagyok viszont a fent leírt gyógymód megfelelő alkalmazása esetén,- amikor már nincs kedvem betegszabin lenni- gyorsan ki tudok gyógyúlni az ilyen átkokból.

Alternatív megoldásként a dispell, vagy remove curse esetleg cure desease varázslatokat javaslom.

Ne feledjétek Cthulhu szeret benneteket!

Kéksakál · http://keksakal.blog.hu/ 2008.02.23. 09:02:44

Szóval rúgjak be és dögöljek? Szerintem menni fog. ;)

Copyright © 2008 ::: Theme by mg12. Valid XHTML 1.1 and CSS 3. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben.
süti beállítások módosítása