David Lynch's A Goofy Movie

2008.03.24. 00:00 Kéksakál

 

Címkék: videó david lynch goofy cody richeson

A bejegyzés trackback címe:

https://keksakal.blog.hu/api/trackback/id/tr84393118

Joseph 2008.03.26. 10:20:30

Hö. Mi a fasz. Alkotói válság megint?

Skulo · http://politoxi.blog.hu/ 2008.03.26. 12:59:52

Na, most ez egy vagy több Lynch alkotás? Ha egy akkor melyik? Ha több, akkor is csak részleteket véltem (magyaráztam bele) felfedezni az általam látott filmekből, pedig elég sokat láttam.

Kéksakál · http://keksakal.blog.hu/ 2008.03.26. 15:43:31

Skulo: Ne konkrét filmrészletet keress ebben, hanem hangulatot. A Walt Disney - David Lynch konverzió miatt posztoltam.

Joseph: ?

Joseph 2008.03.26. 21:44:40

Öümm. Mit is?! Ja igen:
Juszuf testvért a Birodalom érdekei az univerzum más pontjára szólították.

Najés még itt hagyta eztet is:
"
Az Császár nevében!

Sakál úrral folytott vizsgálatom során kiderült, hogy Sakál úr nem hajlandó érdemben vitát folytatni. Nem hajlandó világos, és egyértelmű érvrendszert felvázolni, ezáltal lehetetlenné teszi, hogy egyértelműen cáfoljuk téves rögeszméit, rámutatva azok hibáira.

A viszgálatok során megállapítottuk,hogy Sakál úr jelenlegi állapotában nem jelent veszéjt világunkra, és szűkebb közösségünkre. Ezért szanálását, mint olyat a Birodalom 146254/B direktívája alapján ("Minden egyes lélek fontos. Valamint minden egyes lélek kímélendő, ha nem teljesen fertőzött, nem jelent veszélyt a közösségre, vagy megmenthető.") ideiglenesen felfüggesztettnek tekintjük. Sakál úr lelki állapotának okai továbbra sem tisztázottak előttünk. Továbbra is gyanúsan szaglik a káosz mocskától, bár az is lehet, hogy szimplán őrült.

Ennek megállapítására további utasításig obszerverként hátrahagyjuk Joseph testvért. Joseph testvér a múltban számtalanszor bizonyította, hogy a lelke, és a szíve vitathatatlanul tiszta (engem is meg megmentett a kárhozattol. Pföh.. Átkozott ragasztó..). Ezenkívül kellően korlátolt, és ostoba is, hogy mégcsak véletlenül sem fertőződjön meg semmiféle eretnekségtől.

További intézkedésig a vizsgálatot felfüggesztjük.


Keltminfent:
Aláírás
Pecsét
Stb.."

Kéksakál · http://keksakal.blog.hu/ 2008.03.27. 09:03:23

Tisztelt Juszuf per Joseph urak!

Válságos helyzetben lehet Őcsászári Fensége, ha nincs jobb dolga, mint az én lelkiállapotomat figyeltetni. Nem miattam szorult be a trónprotézisébe, viszont úgy tűnik minden vágya, hogy kirugdaljam onnan. Már csak az a kérdés, császármetszés előtt vagy után...

Halkan azért még azt is hozzátenném, hogy az Univerzumra nagyobb veszélyt jelent az önök helyesírása, mint az én képzelt vagy valós őrültségem. Nem vagyok grammarnáci, de csak remélni merem, hogy az a pecsét pörköltszafti minőségében került a levélre...

Node most komolyan. Mivel kapcsolatban kellett volna nekem "világos, és egyértelmű érvrendszert felvázolni"? És hogy jön ehhez a lelkiállapotom? Csak nem egy újabb, Jé elvtárs féle "Sakál úr, ön depressziós, mert " kezdetű monodrámának leszek céltáblája? Ugye nem? :)


Sakál dandártábornok

Joseph 2008.03.27. 09:30:31

Hö. Hogy mi?!

Copyright © 2008 ::: Theme by mg12. Valid XHTML 1.1 and CSS 3. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben.
süti beállítások módosítása