"Popkalapács"

 

Címkék: zene szélsőközép hangzás swung köz/élet mtv.co.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://keksakal.blog.hu/api/trackback/id/tr56451224

Biry79 2008.05.03. 20:06:56

szánalmas...

a székely rap talán a legdurvább, bár tünde (szándékosan kisbetűvel :) alkotását nem lehet alulmúlni...

ezt a Puzsér gyereket viszont nem kedvelem, már régebben is találkoztam vele a pont.fm rádión - bár kétségkívül értelmes dolgokat mond.
mindazonáltal nagyon megörültem, amikor megszűnt a műsoruk...

nem a Korál /és semmiképpen nem a dalszöveg/ védelmében szeretnék felszólalni, de ezek között nincs helye! ráadásul azt figyelembe kéne venni, hogy voltak olyan idők, amikor a dalszövegekben nem volt 'szólásszabadság'!

"Az 1981-es táncdalfesztiválon a ”Homok a szélben” című dalukkal óriási sikert arattak."

Biry79 2008.05.03. 20:07:50

civilization jellegű böngészős """mmo"""

:o)

ikariam.hu/

Skulo · http://politoxi.blog.hu/ 2008.05.06. 01:28:10

Én nagyon bírom Puzsért. Van véleménye, markáns véleménye van és hajlandó azt elmondani és vállalni is. Legtöbbször értelmes, érvekkel alátámasztott dolgokat mond és nem csak úgy odahánnya a hülyeséget, mint a legtöbb "médiasztár". Lehet utálni a stílusát, nekem bejön. Nem mindig értek egyet azzal amit, mond, vagy amit gondol, de legalább van stílusa és felvállalja önmagát és a véleményét, ezt többre becsülöm, mint a manapság olyan divatos populista ömlengést. Egy rövid ideig volt műsora a RádióCafe-n is, de sajnos nyomtalanul eltűnt, talán a MTV miatt.

Homok a szélben
a legtöbb sztár az nagyon
homok a szélben... :) :P

A székely srácok meg iszonyat poén parodiát nyomatnak, mindig szétröhögöm magam rajtuk :)

RJaff 2008.05.07. 23:57:10

Igazad volt tényleg jó. Tessék posztolni, belassultál nagyon.

Skulo · http://politoxi.blog.hu/ 2008.05.13. 22:15:44

Abban a Civ jellegő böngészős játékban csak az az apróság a "probléma", hogy ingyenesnek hírdeti magát, viszont amint igazán belelendülnék a dologba (kipróbáltam és szépen fejlődött is a városkám egy ideig), akkor azonnal belefutsz a fizetős részbe. Hoppá. El tudsz ugyan vele lavírozni egy darabig, de ha tényelg játszani szeretnél és fejlődni is úgy-ahogy, akkor már pengetni kell rendesen. Nem állítom, hogy drága lenne, de iszoynat pofátlanság részükről ingyenesnek hívni. Példának okáért ahhoz, hogy különböző nyersanyagokat válts át egymás között, már 3 "ambróziára" van szükséged és hát bizony ezt az ambróziát 40darab/1125Ft formában lehetséges beszerezni.

Skulo · http://politoxi.blog.hu/ 2008.05.13. 23:10:14

Na, firkáltam "pár" sort erről az Ikariam cuccről, tessék Politoxit olvasni, ha már Sakál Úr ilyen csendes! :P :)

Kéksakál · http://keksakal.blog.hu/ 2008.05.14. 11:43:08

Sakál úr téli álmot alszik. Etetése, zaklatása szigorúan tilos!

Már többször írtam, hogy menjetek Skulo kollégához, Könyvtáros Testvérhez, estébé, estébé. Mellesleg az Ikariam ambrózia nélkül is játszható, csak ki kell tapasztalni a fortélyokat.


Barátaim, ikariamiták, polgártársak!

Skulo úr bűnösnek találtatott, mivel bizonyítást nyert, hogy előre megfontolt szándékkal, aljas indokból, nyereségvágyból, és különös kegyetlenséggel molesztálta Ikariamot. Emellett ráutaló magatartást tanúsított egy bűnszövetkezet létrehozására is! A játékról írt posztja tisztességtelen befolyásolásra alkalmas, ezért üldözendő. Kérem az igaz ikariamitákat, hogy ragadjanak bronz golyót, öltsenek bőrcsuhát, és tanítsák móresre ezt a minden hájjal megkent eretneket!

Le az ambróziával, és sose pimpósodjon meg a borotok!

Biry79 2008.05.14. 17:26:24

No, ha már egyszer én szabadítottam rátok ezt a gonosz pénznyelő játékot - úgy érzem szólnom kell a témához!

Hogyan is jött ez? Ugyanezen cégnek egy másik játékát próbáltam ki, ahol egy karaktert építhetsz - vannak fegyvereid, cuccok, upgradek stb.
Furfangos módon ahhoz, hogy jó cuccokhoz (pl egy jó kardhoz) jussál DRÁGAKÖVET vehetsz hasonló feltételekkel, mint az Ikraiamban ambróziát...
Elég hamar el is ment a kedvem a játéktól...

Ikariam:
a fentiek alapján én már előre tudtam, hogy van valami sunyiság benne. Azt viszont nem gondoltam volna, hogy az ELŐZŐ JÁTÉKHOZ KÉPEST ilyen JELENTÉKTELEN (és ez komoly) az az előny, amire szert tehetnek kitömött zsebű játékos társaim...
Persze nem jelentéktelen, de nem is a 'kell' kategória.
A fenti problémát (márványhiány az elején) nyilván szándékosan generálták, hogy néhány szerencsétlen befizessen X eurót...
Természetesen én is szembenéztem ezzel a gonddal - de hidd el igen egyszerűen megoldható!
Történt ugyanis, hogy se márányom nem volt, sem megfelelő szintű ker. posztom (aminek ugye az upgrade-hez márványra van szükség :)
Kerestem a környékemen egy márványos szigetet, majd kb. 5-6 embernek küldtem egy levelet:
'Nekem kénporom van - Neked márványod... Csere? Vagy fizetek aranyat'
Persze nem szó szerint idézem magam, de nagyjából ennyi...

Jah és még valami: egyetlenegyszer kellett ilyen kéréssel fordulnom másokhoz, (300-at kaptam egy sráctól) tekintettel arra, hogy ezután megcsináltam az első kolóniámat - na vajon hol? Hát persze hogy egy márványbányás szigeten....

:D

Szóval ne add fel, és ha megadod a kari nevedet (vagy koordinátákat) ÉS a magyar alfa szerveren nyomulsz - már küldök is 1-2 hajónyi márványt!

Kéksakál · http://keksakal.blog.hu/ 2008.05.15. 11:26:51

Ikariam:

Lehet theorycraftolni a cuccról, a vártnál több lehetőséget találtam benne, úgyhogy enyhén rákockultam. A márványos problémát szerintem is szándékosan felejtették a játékban, bár új szerveren ez sokkal kevésbé problémás.

Mindenki okulására.
Elköltöztem a magyar alpháról az angol epsilonra, mert hiába voltunk egy szerveren Biry kollégával, csak az odaút több, mint egy napig tartott volna. Tehát egy egyszerű szállítás kétszer 20-40 perc helyett kétszer 1-1.5 nap, arról nem is beszélve, hogy erre az időre nemcsak a hajók esnek ki, de egy akciópont is. Amiből eleinte kettő van, és csak az akció végén kapja vissza az ember. Amúgy tesztelni mentem az angol szerverre, de annyira megtetszett, hogy ott ragadtam. Mindegy.

Ha több cimbora együtt szeretne játszani, akkor sajnos mindenkinek költözni kell, esetleg egy jó helyen kezdett vagy régebb óta nyomuló arc kivételével. Ha a többiek nem költöznek (mert például nem jönnek rá, hogy hogy kell, vagy nem akarnak, vagy olyan n00bok, mint én voltam), akkor egy idő után rá fognak jönni, hogy hiába vannak egy szerveren, esélyük se lesz érdemben együttműködni. Ez a játék legnagyobb hibája. A kezdő jó eséllyel szív egyet a márványon, aztán még 2-3-4 napot arra fordíthat, hogy a barátai mellé tudjon költözni (kutatás nélkül nem lehet), ahol - majdnem szó szerint - kezdheti az egészet elölről. Utána már pörög a dolog, de az eleje tömény szívás.

Skulo · http://politoxi.blog.hu/ 2008.05.15. 12:23:13

Ha azt hiszitek, hogy ad1, a szívás ellenére feladtam, ad2 nem tudtam elörre, hogy ez lesz, hát nem ismertek. Azért mert posztoltam valamit a dologról, az nem jelenti azt, hogy olyan IQ20 lennék, hogy már az elejétől nem láttam volna át, hogy egyrészt, mi a kiút, másrészt, hogy ez lesz. Nem, egyáltalán nem azért írtam ezt most ide, hogy én jöjjek ki a májerként, inkább azért, hogy megelőzzem, a túlzott magyarázkodást. Értem, tudom, számítottam rá, már megoldottam. :P :)

Kéksakál · http://keksakal.blog.hu/ 2008.05.15. 12:43:17

Skulo, ne bosszants. :) Senki se nézett hülyének, csak szerettünk volna figyelmeztetni néhány dologra. Olyasmikre, amiket egy kezdő nem tudhat. Azért írtam amit írtam, hogy te / ti ne járjatok úgy, mint mi, hanem egy helyre költözzetek rögtön az elején. Biry nyilván nem hagyja ott az igen-igen fejlett birodalmát, nekem meg nem bírja a gyomrom a magyar szervert (ízelítőül egy városnév: "Hadj BEKEN III"), az elbaszott magyarítást, és a dugig tömött alphát.
Melyik szerveren játszol?

Skulo · http://politoxi.blog.hu/ 2008.05.15. 13:55:31

Alpha, ez jött kézre, ezz adta fel alapból és akkor még persze azt sem tudtam, hogy van márványos, boros, kénes, szaros sziget, persze azért gyorsan sikerült abszolvánom, a piac pangása pedig valójában csak abban a hajnali 2-3 árában volt érezhető amikor én próbáltam kerskedni :P Megoldottam egyébként és (nem meglepő módon) skulo75 (kifranc az aki skulo néven bitorol még nem derült ki) néven futok, AWST land városkámban. Végül mint kiderült, azért nem kerültem olyan szar helyre, mert itt meg bor van mint a szemét és m9int ahogy a régi mondás is tartja cipőt a cipőboltból, alkoholistát, meg a szőlőhegy mellé. :P

Posztoltam a témában, miért ne tettem vona, ha annyira szar lenne egyébkén a game (volt már sok ilyen), hogy szóra sem méltó, hát szóra sem méltatnám, így viszont amellett, hogy "finoman" felkeltettem a többi olvasó figyelmét is a játékra, szintén "finoman" kifejeztem nemtetszésemet, az ingyenesnek hírdetett, ámde x kör után kiderülő fizetős játékokkal kapcsolatban, ami persze nem feltétlenül a Ikariam. :P

Ok, túlragoztam, sem az itteni, sem a saját olvasóközönségem (remélem) nem szorul ilyesfaja magyarázatokra, magasan verik az IQ 120-at még úgy átlagban is.

Skulo · http://politoxi.blog.hu/ 2008.05.15. 13:57:48

Egyébként, hogy is jön mindez a Puzsér elvtársúrhoz? :P :)

Kéksakál · http://keksakal.blog.hu/ 2008.05.15. 15:01:24

A következő hozzászólásban fokozottan csúnya szavak szerepelnek. Akinek gyenge a gyomra vagy passzióból kényeskedik, lesz szíves olvasás nélkül átugrani.

Csak offolgatunk, mert itt ez a szokásos üzemmenet. De egyébként igazad van, vissza Puzsér úrékra. Nekem is szimpatikusak, pontosan azért, amit te is írtál. Szerintem ilyen embereket kéne képernyőre engedni a sok húgyagyú, nagyon PC, nagyon nyájas nyálgép helyett. A műsorról meg annyit, hogy volna igény egy kíméletlen "Popkalapácsra". Sugárban hányok attól a szeméttől, amit egyes nyilvános helyeken kell elviselnem, ha éppen arra vet az élet, ezért igenis jó látni, mikor a sárba döngölik azokat az ostoba, igénytelen, szar "zenéket". Volt olyan időszakom, mikor utazáskor, vásárláskor, satöbbikor kénytelen voltam jazz-black metal kombót hallgatni fülesen, mert csak úgy tudtam ellenpontozni a mindent elöntő gennyet.

Na, zsibbadok tovább, mielőtt végleg elgurulnak a piruláim.

Copyright © 2008 ::: Theme by mg12. Valid XHTML 1.1 and CSS 3. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben.
süti beállítások módosítása