The Skaven are real, and they are among us!

2008.02.05. 12:27 Kéksakál

Kis összegzés a tesztüzemről. Kiderült, hogy jövőbe látok, ti meg mocskos imperialisták vagytok, pedig az Impérium olyan, mint Májkül Dzsekszon.

Ideje szintet lépni, úgyhogy keressünk új medret a vitának. Miheztartás végett szögezzük le: terelgetni fogom a beszélgetéseket, lesznek nem vita tárgyát képező posztok, csak az aktuális témákhoz lehet hozzászólni, értékelem a kritikát és az ellenvéleményt, a trollokat nem etetjük (már ha lesznek itt olyanok egyáltalán), és a vallás se tabutéma. Sőt, időnként kiemelt szerepet fog kapni, mivel rohadtul unom, hogy egyesek számára már a véleményem is sértő, pedig ők szoktak becsöngetni, mondván Jehovát vegyenek. Reklámáron. Akciósan. És különben is: le van írva. Hát lol, bazdmeg.

Tetszenek még emlékezni a legutóbbi hittérítőre, aki becsöngetett / közterületen aggrózott / egyéb módon proccolt be? Itt nyugodtan lehet sztorizgatni, feltéve ha van ilyen élményetek. Lekoptatós dumák is jöhetnek.

 

Címkék: toxikus bosszú hit/vallás

A bejegyzés trackback címe:

https://keksakal.blog.hu/api/trackback/id/tr75326201

Juszuf · http://www.youtube.com/watch?v=swSpj1v9yWM&NR=1 2008.02.05. 13:13:42

Hát. A legutóbbi hittérítő, aki bekopogott, az az egyik megbízom volt ezzel a linkkel. Ötletesnek ötletes mindenképpen..

www.youtube.com/watch?v=swSpj1v9yWM&NR=1

Skulo · http://politoxi.blog.hu/ 2008.02.05. 15:59:48

Egyszer csúnyán leszereltem két jehovást akik a házunktól nem messze támadtak be még igen zsenge koromban, azonban pont a szotri régi mivolta miatt nem emlékszem a pontos szövegemre amivel bezavartam őket.

Mesélek ezért két másikat (ha az első eszembe jut, ígérem ideírom)

1, Moszkva tér. Nem tudom milyen hittérítő brigád löki a sódert. Egy kultista, egy ilyen irodai rajztáblára rajzolgat cuccokat és azokon keresztül próbálja beoltani az embereket. Megállok, belenézek a "műsorba" úgysem jön a villamos. Éppen három egymás melletti, azonos méretű "kitöltetlen" kocka van a képen amik érintik egymást az oldaluk mentén. (remek képzavar, de ide nem tudok rajzolni, majd mingyárt megértitek.)
- blah, blah, blah mi ez a képen? - kérdi szemében felsőbbrendű (beavatott) csillogással a priest. Látszik rajta, tudja egy ilyen pondró légy mint az Arrajáró Gyalogos nem fogja tudni a választ, hiszen neki is Isten súgta meg.
- Egy kereszt felülről - mondom Én némi gondolkodás után.
- Na? Na? Vajon mi lehet ez? - Próbál a hittérítő tudomást sem venni a válaszomról. Inkább a tömeg (max 5-6 ember velem együtt) másik részéhez beszél.
- Ez, egy, kereszt, felülről. - Jelentem ki hangosabban, hogy egyrészt a többiek is hallják a választ, másrészt a kultist se ignorálhasson tovább. Majd mivel részemről megfejtettem a napi keresztrejtvényt (ééééértitek! keresztrejtvény, haha) és mivel megjött a villamos távozóra fogtam a dolgot.
- Ja, de te már láttad ezt az előadást. - Jelenti ki a prókátor félig nekem, félig a tömeg felé. Hiszen az a lehetőség elfogadhatatlan, hogy valaki magától rájöjjön a dologra. Ezt csak a beavatottak érthetik, hiszen neki magának is órák nehéz munkájával sikerült csak átéreznie a dolgot.
- Nem, nem láttam még, de egyszerű volt. - Vágok vissza, főleg mivel a szemében látom a zavar, a ravaszság és az ijedség vegyes, gyomorforgató keverékét.

Az arc képtelen volt feldolgozni, hogy IQ-ból megoldottam a hatalmas rejvényt. Ha maradtam volna hallgatni a sódert, valószínű megtudtam volna, hogy Isten számára hogy nézünk ki mi felülről, meg ilyen hülyeségeket nyomhatott még gondolom a folytatásban.

Kéksakál · http://keksakal.blog.hu/ 2008.02.05. 17:35:16

Azért szeretek hittérítőkkel vitatkozni, mert egész egyszerűen lenyűgöz az "érvelésük". Skulo rajzolgatós arcaival még nem találkoztam, aki tudja kifélék, mifélék, jelezze. Keresztény vadhajtás lehet, hacsak nem azt akarta levezetni a priest, hogy a félhold sokkal jobban néz ki fentről, mint a kereszt...

Egyes szekták még képregények gyártásától sem riadnak vissza. Valamelyik Szigeten mentettem meg egy kiváló példányt. Ha egyszer előkerül biztos kiposztolom, mert szerzett néhány kellemes percet annak idején. Tömörítve a következő történetet meséli el:

Adva van a gonosz Világállam, csak félve írom le, Jeruzsálem központtal, ahol az Ántikrisztus uralkodik 666-os karszalaggal díszített ármádiája segedelmével. Vér, szenvedés, könnyek, miegymás. De a Szentek Serege se rest ám! Egy aranyszínű piramis tart a Föld felé, és miután orbitális pályára állt, előrongyolnak belőle a már említett Szentek. Sajnos innentől már csak homályos emlékeim vannak, mivel az űrben nyargaló, piros szivecskés (!) címerrel rendelkező nehézlovasság látványa egy technikai KO-val volt egyenértékű. Utolsó emlékfoszlányom az egyik Szent buborékban megjelenített szövege. Azt bírja mondani az a nagyon jó képességű, hogy "Nesze nektek, gonoszok!" Ott adtam fel, így most nem tudom nektek elmesélni, megmenekül-e a világ, és azt sem, hogy ezt hogyan tudjuk megcselekedni. Gyanítom, úgy, hogy vallásos transzban fetrengünk egy sportcsarnokban, mert erre felfigyel majd az aranyszínű piramis navigátora, és elközelg, aminek el kell közelgenie.

No, pihenek kicsit. Elöntöttek az emlékek. :D

Juszuf0 2008.02.05. 21:49:55

Hát a helyzet sajnos az, hogy nem nagyon tudok érdemben hozzászólni a témához. A legutóbbi hittérítővel kb. 10 éve éve beszélgettem a Nyugatiban. Volt félórám a vonatig. Ő lökte a rizsát, én egyetértettem, mejd mikor beállt a vonat a megfelelő vágányra, gondoltam lépek, és ezt közöltem is vele. Kaptam tőle könyveket búcsúzóul. Itt vannak bent a szekrényem legalján..

Azóta legtöbbször a "kösz, de most nem, sietek" mondattal rázom le őket. Illetve nem mindegyiket. Néha szoktam Krisnásoknak adakozni, akik azt hiszem valamilyen szervezetnek gyűjtenek pénzt ételre, vagy mi. Legutóbb Szegeden történt ilyen. Nem értettem, hol lehet parkolójegyhez jutni Szeged főterén. Az arc elmagyarázta hogy az újságárusnál (bármilyen meglepő is ez), majd miután elmagyarázta hogy kell használni a parkolójegyet (pontkitépős, számomra bonyolultas hosszadalmasan működős). Kapott egy 200-ast, hisz megdolgozott érte..

Kéksakál · http://keksakal.blog.hu/ 2008.02.06. 12:36:32

A krisnásoknak legalább jó a promója. Általában kedvesek, nem másznak bele az ember arcába, és főleg adományokat gyűjtenek. Semmi bajom a békés szektákkal, kisegyházakkal, egész addig míg tudják, hol a helyük. A Budapestet összefújkáló baromarcúak (Bűneid zsoldja a halál, satöbbi) és a kilincselő, nyomulós versenyzők tevékenysége viszont csípi a szemem. Az egyik lökött cimborámat például rendszeresen látogatják hittérítők. Nem írom le, hogy jutottak be először a lakásába, de amikor elmesélte nem kicsit basztam föl magam idegileg. A sunyiság mióta számít erénynek fanatikuséknál?

Látott már valaki egyedül térítgető jehovistát? Én még egyszer sem. Jó zsaru - rossz zsaru felállásban nyomják. Na, onnan ismerős Skulo leírása: "a szemében látom a zavar, a ravaszság és az ijedség vegyes, gyomorforgató keverékét"
Legutóbb a "Mi a véleménye a terrorizmusról?" című performansz keretében volt szerencsém pokolra jutni. Becsönget két Man In Black, föltesznek egy hülye kérdést (mi a véleményem a terrorizmusról, atyamária, ezek meg mi a szent szart akarnak ezzel, ma van a holdkórosok világnapja vagy mi), nonszensz baromságokkal zsibbasztanak, és a végén én leszek a világ szemete, mert nem dőlök be az ultragagyi "érveiknek". Kurvára aranyos, mondhatom. A legegyszerűbb rájuk csapni az ajtót, valóban, de ahhoz én túl naív állatka vagyok. Mondják csak el az örömhírt, aztán meglátjuk, mennyire strapabíró a gazellákkal együtt háló oroszlános cuccuk. Semennyire se. Hadd ne legyen már érv az, hogy le van írva. És hiába mondja nekik az ember, barátocskám, mutatok neked ennél sokkal cifrább dolgokat, azok is le vannak ám írva, mert erre lapoz a Könyvben és rábök egy másik idézetre. Le van írva. Ó! Értem. Tehát le van írva, hogy ami itt le van írva, az az Igazság. Ez már önmagában is vicces, de mi a helyzet a többi hasonló könyvvel, amikben szintén le van írva, hogy az és csak az az Igazság? Netán írjak egyet hátul a sufniban? Kiadom, meggazdagszok, aztán felülök a léghajőre. Klassz lesz.

De érdekes, Mária országában a keresztények közül csak a népi babonasággal kevert, mindent szó szerint értelmező, mindent abból levezető trashmobok térítenek ennyire direktben. Mert ezek bizony becsöngetnek az otthonodba, sőt, besunyiznak az otthonodba, ha hagyod. Nem a barátaiknak mesélnek a hitükről (ami szerintem teljesen rendben van, ha vitatkozni is lehet róla sértődés nélkül), hanem vadidegeneket baszogatnak az agyszüleményeikkel. Nem tudom mit szólnának, ha végigjárnánk a lakásaikat Őcsászári fennségéről papolva... In the Name of the Emperor!

Juszuf 2008.02.06. 13:12:30

:o)

Na ebben például benne lennék. Lenyomoznánk ki a becsöngetők, hol laknak, mikor vannak otthon, és egy-egy Ian Wattson összessel, vagy színes grafikákkal jól illusztrált WH40K Rulebookkal a kezünkben becsöngetnénk hozzájuk, és elmagyaráznánk nekik a tutifrankót, egészen addíg, míg ők maguk nem kérnék, hogy hadd álljanak be az Imperial Guardba, vagy boldogan meg nem vásárolnák valamelyik kiadványt (8e Ft+Áfa). Vagy esetleg addig sutyorognánk a fülükbe, míg saját kezükkel nem gyújtanák magukra a házuk, vagy mészárolnák le egymást.

Ezek az emberek alkalmasok volnának a fent leírt kísérletek egyikére. Szerintem sikeresek lehetnénk. Kár, hogy erkölcstelen volna, illetve a törvény is bünteti az ilyesmit, ha jól tudom..

Copyright © 2008 ::: Theme by mg12. Valid XHTML 1.1 and CSS 3. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben.
süti beállítások módosítása